Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kausi 4

Siirry alas

Kausi 4 Empty Kausi 4

Viesti kirjoittaja DeanYuki Pe Heinä 05 2013, 06:26

Keskustelkaamme nyt Supernaturalin neljännestä kaudesta. Tämä oli siitä erilainen kausi kuin kaksi edellistä, kun saatiin oikeita enkeleitä mukaan (eikä semmoisia "feikki" enkeleitä, mitä nähtiin toisella kaudella). Tämä neljäs kausi on muuttanut monen ihmisen lempihahmon. Se on yleensä ollut joku aiemmista kausista esiintyvistä hahmoista, mutta monelle tämä kausi on aiheuttanut sen, että Castiel on muuttunut lempihahmoksi. Eipähän ainakaan minulla käynyt näin. Dean on aina pysynyt suosikkihahmonani, enkä usko että se koskaan tulee muuttumaan.
Enkeleitten tuleminen kuvioihin on todella mielenkiintoinen. Ennen pyörittiin demonien kanssa, nyt ihmiset pyörivät demoneitten ja enkelten kanssa.

Myös tässä kaudessa oli selvä juoni. Sinettien rikkoutuminen täytyi estää. Jos niitä ei estetä, maailmanloppu tulisi. Ihan kiva kausi, mutta jotenkin tylsempi kuin kolme edellistä. Ei tämäkään huono kausi ole, mutta katson mieluumin kolmea edellistä kautta. Castielkin on tässä vielä jotenkin niin etäinen. Onneksi se korjaantuu seuraavalla kaudella.

Ruby oli vielä ihan OK hahmo ennen viimeistä jaksoa. Kyllä siinä tuli vähän samanlainen lause suusta, kuin Deaniltä yleensä, kun näin että hän oikeasti oli samanlainen kuin demonit oikeasti ovat. En muuten osaa sanoa kumpi oli parempi näyttelemään Rubya. Genevieve vai Katie. Katie oli sellainen "alkuperäinen" Ruby, mutta ei mulla ole mitään moittimista, vaikka Katie vaihtuikin Genevieveksi.

Enkelit eivät vielä tässä kovin suuressa osassa olleet, ja jos olivatkin niin parhaimmat enkelit jätettiin vasta seuraavalle kaudelle (paitsi Cas oli tietenkin jo tässä mukana). Zachariah oli kyllä ihan kiva enkeli, muttei mikään kovin suuri suosio tällä minun mielessäni ole. Ihan OK enkeli/hahmo.

Tällä kaudella suosikki jaksojani on mm. Lazarus Rising, Monster Movie, Yellow Fever, It's the Great Pumpkin, Sam Winchester ja Wishful Thinking. Kaikista paras jakso tältä kaudelta on kuitenkin After School Special. Olipas varsin mielenkiintoinen kokemus nähdä Dean liikunnanopettajana. Oli myös kiva nähdä vilauksia poikien kouluajoista. Tällä kaudella ei ollut mitään varsinaista inhokki jaksoa, mutta tältä kaudelta löytyy kyllä koko sarjan pelottavin jakso! Family Remains on jotain todella pelottavaa katseltavaa, ainakin minun mielestäni. Tämä jakso meinasi olla kaikenlisäksi ensimmäinen Supernatural jakso, jonka aioin katsoa, muttei se sitä onneksi ollut.
Jump The Shark oli kyllä yksi jakso jota en olisi koskaan halunnut nähdä. En tykkää Adamistä sitten ollenkaan. Yhtäkkiä vaan ilmotetaan, että pojilla onkin uusi velipuoli! Olisi vain sekin perhe pysynyt ihan vain lapsissa, joidenka nimet ovat Dean ja Sam.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa