Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kausi 6

Siirry alas

Kausi 6 Empty Kausi 6

Viesti kirjoittaja DeanYuki Pe Heinä 05 2013, 07:09

Keskustelua kaudesta 6. Sanottaisiinko, että olin hyvin pettynyt, kun näin tämän kauden. Siis hyvin pettynyt. Ei tämä nyt ihan sontaa ole, mutta olisi tähän voinut enemmän panostaa. Mielestäni olisi ollut hyvä, jos sarja olisi lopetettu kauteen 5. Olin aluksi ihan iloinen kun näin Lisan ja Benin sarjassa mukana, mutta kun olen muutaman kerran uudelleen katsonut tämän kauden niin ne ovat oikeastaan pelkkä rasite.

Okei, oli ihan mielenkiintoista, kun Samuel oli tullu takasin ja paljastu, että Samillä ei ollu sielua. Ihan kiva, saatiin juoneenkin jotain järkevää (jotenkin mulla ei oo ikinä ollu mielessä kunnon juonta tälle 6. kaudelle. Jos joku tietää sen saa luvan kertoa minulle), mutta silti. Luulin aluksi, että Samuel ois ihan kiva hahmo, mutta päinvastoin. Olisi ollut muuten kiva nähdä Gwenin roolia enemmän. Se jäi aika pienelle roolille, mutta mielestäni se olisi voinut olla vaikka kuinka mielenkiintoinen hahmo.
Muuten silloin kun Gwen kuoli, oli aika outoa, että se painettiin aika villasella. Yleensä Winchesterit valittaa ainakin kuukauden, että "tapoin hänet", vaikka olisikin ollut riivattuna. Tässä sitä ei valiteltukaan ollenkaan, vai menikö kaikki valitus sitten siihen Rufuksen kuolemaan?

Tämän koko kauden pelasti yksi jakso: French Mistake. Oli tässä kyllä muutama ihan hyväkin jakso. French Mistaken lisäksi hyviä jaksoja olivat Two and a Half Men, Weekend at Bobby's, Clap Your Hands If You Believe..., Caged Heat, Appointment in Samarra, ...And Then There Were None, My Heart Will Go On ja Frontierland. Myös The Man Who Would Be King oli ihan mielenkiintoinen jakso myös. Tältä kaudelta löytyi pari tylsää jaksoa, joita en meinaa ikinä jaksaa katsoa. Esim. Like a Virgin ja Unforgiven ovat tämmöisiä jaksoja.

Tässä kaudessa tuli muuten todella suuri pettymys Castieliin. Onneksi olen kuullut, että Cas ei ole enää niin huono hahmo seuraavilla kausilla. En siis ole nähnyt itse vielä seuraavia kausia, joten annan teille vapaat kädet luoda lisää näitä Kausi aiheita. Ainakin olisi hyvä jos joku tekisi nyt aiheet "Kausi 7" ja "Kausi 8", koska sen näkeneet voivat kommentoida sitten sinne.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa