Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kausi 7

2 posters

Siirry alas

Kausi 7 Empty Kausi 7

Viesti kirjoittaja DeanYuki To Heinä 18 2013, 03:46

Sain tämän kauden eilen päätökseen, joten voin nyt itse perustaa tämän aiheen.

Tämä kausi yllätti kovasti, koska olin kuullut, että tämä olisi samanlaista moskaa, kuin 6. tuotantokausi. Höpöhöpö sanon minä! Tämä oli tuplasti parempi kuin edellinen kausi ja jotenkin mulla tuli sellanen tunne, että tässä oli todella paljon enemmän metsästystä kuin 6. tai 5. kaudella. Todellakin positiivinen yllätys tästä kaudesta!
Annan tästä kyllä miinustakin. Suomentajat, oikeesti... Oliko siellä suomentamassa jotain pikkulapsia? Mitä nää sanat "suus kii" ja joku "lempo" sana on? Alkoi todella paljon häiritsemään, varsinkin tuo suus kii. Minun kielellä sen pitäisi olla ihan vaan turpa kiinni. En muista, että oliko se sana joku lempo, vai mikä, mutta jotain Bobby tai Dean taisi kiroilla ja sit siihen tuli joku "lempo", tai vastaava sana. Oikeesti mitä tää on? Sit se kun Bobby sanoo "Idjit", nii sekin oli pitänyt sitten vielä kääntää "määliöiksi". Mutta tämä olkoon siis vain suomentajien vika.

Tämä kausi oli siis sitä hyvän kauden luokkaa, kun edellinen oli sellaista OK, ihan siedettävää luokkaa. Leviatanit oli ihan kiva lisäys, vaikka tuntuu, että kaikkia uusia hirviöitä ne yrittää lisäillä, että sarjassa olisi jotain uutta. Silti, ihan kivoja (ja söpöjä) nuo leviatanit ovat. Yksi asia tässä kaudessa kyllä vaivasi ja se ei liittynyt millään tavalla suomentajiin. Missä Impala? Impala nähdään kauden ekoissa jaksoissa ja vikassa jaksossa? Seriously? Nyt ne joutu ajamaan jollaki ihme autoilla ja ääää, Impala unohdettiin melkein kokonaan 7. kauden ajaksi!

Kaikista surullisinta tässä kaudessa oli siis Bobbyn kuolema. En kestä tätä. Bobby, niin ihana ja tärkeä hahmo Winchestereille piti sitten mennä tappamaan? Vaikka metsästäjien elämä onkin lyhyt. Bobbyn elämä oli ihmeellisen pitkä. Mutta todella hienoa kuulla, että hän palaa takaisin sarjaan!

Millaisia mielipiteitä teillä on tätä kautta kohtaan?
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kausi 7 Empty Vs: Kausi 7

Viesti kirjoittaja Casmer To Heinä 18 2013, 05:44

Siitä on jo aikaa kun katsoin tuon 7. kauden, mutta muistaakseni Impalan "katoamiseen" oli syynä, että poliisi etsi Deanin Impalaa jostain syystä ja pitääkseen matalampaa profiilia pojat ajelivat muilla autoilla. Olenko nähnyt unta vai tapahtuiko tämä jossakin muussa kaudessa?
Casmer
Casmer
Crowley

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 10.07.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Salo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kausi 7 Empty Vs: Kausi 7

Viesti kirjoittaja DeanYuki To Heinä 18 2013, 07:03

^ Joo kyllä tuo oli se syy. Pojat menivät sen Frankin luokse, joka auttoi heitä piiloutumaan julkisuudelta. Olisi minun pitänyt aiemmin ilmaista ajatukseni paremmin, koska tarkoitin lähinnä, että tämä juttu oli se yksi huonopuoli tässä kaudessa, koska tämän takia Impalaa ei näkynyt juuri ollenkaan ja sitten sain olla lähes koko kauden "missä Impala, missä Impala? Minne jätitte sen? Ei sitä saa hylätä." Mutta, onneksi sitä ei unohdettu kokonaan.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kausi 7 Empty Vs: Kausi 7

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa