Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko Supernatural vaikuttanut elämäänne?

Siirry alas

Onko Supernatural vaikuttanut elämäänne? Empty Onko Supernatural vaikuttanut elämäänne?

Viesti kirjoittaja DeanYuki To Loka 10 2013, 05:57

Tuli tässä vain mieleen, että onko Supernatural vaikuttanut jollakin tavalla elämäänne? Tai vaikuttanut johonkin muuhun asiaan?

Mulla se on vaikuttanut ainakin jonkun verran elämääni. Voisiko sanoa, että se on peräti "huonontanut" elämääni, ainakin muiden ihmisten silmissä. Olen nimittäin nykyään todella epäsosiaalinen (ja se johtuu ainakin osittain Supernaturalista), ja se vaikuttaa IRL-kaverieni suhteisiin. Minulla kuluu nyt myös rahaa DVD-bokseihin enemmän, kuin normaalisti. Vaikka nämä tuntuvat valituksilta, ei näitä pitäisi ottaa valituksina. Rakastan Supernaturalia, ja sen eteen on uhrattava näköjään jotakin.

On toki Supernaturalissa myös ne "hyvät puolensa". Esim. olen sosiaalisempi netissä ja olen saanut muutamia "SPN-kavereita". Olen myös oppinut tuntemaan tämän kautta joitain ystäviäni paremmin (sellaisia, jotka myös tykkäävät Supernaturalista). En myöskään pelkää enää niin paljon kaikenlaisia asioita (vaikka varmaan kyllä kannattaisi pelätä) ja olen oppinut öh tuntemaan (?) yliluonnollisia olentoja paremmin (onkohan tämä nyt niinkään hyvä asia?). Olen myös Supernaturalin kautta innostunut katsomaan myös muita sarjoja ja oppinut tykkäämään joistain muistakin, kuin pikselimössö hahmoista. Supernatural on myös auttanut minua tulemaan läheisemmäksi muutaman serkkuni kanssa, kuten myös siskoni kanssa.

Onko teillä samanlaisia kokemuksia/tunteita?
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa