Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Supernatural: The Anime Series

2 posters

Siirry alas

Supernatural: The Anime Series Empty Supernatural: The Anime Series

Viesti kirjoittaja Potatoecat Su Heinä 07 2013, 07:29

Olin viime syksynä Tracon 7:ssä josta löysin itselleni "Supernatural : The Anime Series" - nimisen DVD paketin. Se sisältää kolme levyä joissa on yhteensä 22 jaksoa. 9 jaksoista ovat Animea varten kirjoitettu ja loput perustuvat joko SPN-jaksoihin tai sarjakuviin. Jokaisen jakson alkuun sisältyy lyhyt kommenttivideo jossa jaksosta kertovat Jared Padalecki & Jensen Ackles. Samin ääninäyttelijänä toimii Jared kun taas Deania ääninäyttelee pääasiassa Andrew Farrar lukuunottamatta kahta viimeistä jaksoa joissa äänen antaa Jensen. Sarjaan on myös mahdollisuus saada japaninkielinen ääniraita.

Omasta mielestäni sarja oli ihan mielenkiintoinen. Suomenkieliset tekstitykset tosin olivat todella surkeat joka häiritsi ainakin minua. Myös englanninkieliset teksitykset olivat ihan ulalla. Mutta jos on kiinnostunut animesta & osaa englantia niin suosittelen ihan katsomaan koska kyllä tuo jonkinmoinen elämys on.

Haluaisin tietää onko kukaan muu täällä katsonut kyseistä sarjaa ja jos on niin haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne.
Potatoecat
Potatoecat
Crowley

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.07.2013
Paikkakunta : Tampere

http://fangirls-inc.tumblr.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Supernatural: The Anime Series Empty Vs: Supernatural: The Anime Series

Viesti kirjoittaja DeanYuki Su Heinä 07 2013, 07:49

En ole varsinaisesti saanut tätä käsiini, mutta olen kyllä pätkiä nähnyt. Hiukan oudolta vaikuttaa, mutta kyllähän tuo varmaan ihan ostokelpoinen anime olisi. Ei se nyt kuitenkaan ihan heti ole ostoslistallani, mutta kyllä tuon ostoa voisin harkita. Ihan kiva, että tämmöinen on keksitty.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa