Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Millaista musiikkia kuuntelet?

4 posters

Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja DeanYuki La Marras 02 2013, 07:20

Niin, otsikko taitaa puhua aikapaljon, eli minkälaista musiikkia kajareista, kuulokkeistasi tai peräti suustasi tulee?

Itse kuuntelen lähinnä Rockia, mutta kyllä sitä silloin tällöin kuuntelee myös soundtrackeja, technoa, trancea ja eurodancea. Jos tässä pitäisi alkaa luetella yhtyeitä joita kuuntelen niin esim. Green Day, My Chemical Romance, Metallica, Nightwish, Rammstein, The Beatles, Scooter, Cascada ja Dj Antoine. En siis ole mitenkään Justin Bieberin ja Robinin kuuntelijoita. Eivät vain iske muhun millään tavalla.


Viimeinen muokkaaja, DeanYuki pvm Ma Marras 04 2013, 07:08, muokattu 1 kertaa
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Vs: Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja Casmer Su Marras 03 2013, 13:35

Mun musiikkimaku on ihan hirvittävän laaja :DSe on ihan örinämetallista elokuvamusiikin kautta indie rockiin. Melkeen kaikki kelpaa ja koska poikkeus vahvistaa säännön niin rap on jotain aivan hirvittävää :DMyöskään harvemmin pidän mistään NRJ, Voice, yms. hittibiiseistä.

Niin jotain esimerkkibändejä? Tässä olis mun suosikkeja: Gojira, Eluveitie, Imagine Dragons, Swallow the Sun. Sitten on niitä bändejä joilta kuuntelen vaan muutamia biisejä: Rammstein, Suicide Silence, Nightwish, Awolnation, Metallica, Three Days Grace, Snow Patrol, The White Buffalo, Band of Horses, Slipknot... ja tietenkin muutamat parhaan rock klassikot Wink Ja sellasia biisejä sieltä täältä joista tiedän vain biisin nimen mutta en esittäjää Very Happy niitä on youtuben soittolistalla muutama.
Alotin kuuntelemaan My Chemical Romancea joskus 8-9 vuotta sitten Very Happy mutta sitten niiden uusimman albumin myötä kiinnostus vähän lopahti. Tykkään edelleen vanhemmista albumeista, mutta kuuntelen niitä ihan liian harvoin. Joten menenkin tästä muistuttamaan itseäni mitä fanitin ala-asteella ihan täysiä Very Happy
Casmer
Casmer
Crowley

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 10.07.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Salo

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Vs: Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ma Marras 04 2013, 07:13

Itse aloin kuuntelemaan My Chemical Romancea vähän yli vuosi sitten. Tykästyin kyllä heti kyseiseen yhtyeeseen ja oma suosikki kappale on ehkä "The Famous Last Words", tai "Disenchanted". Tykkään kyllä myös kovasti "Sing"-kappaleesta. Harmi vain, kun MCR päätti lopettaa yhteisen toimintansa...
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Vs: Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja nutellaonvivi Ti Marras 05 2013, 07:41

Mulla on kanssa tosi laaja musiikkimaku. Autossa kuuntelen pääasiassa sitä mitä radiosta sattuu tulemaan, kanavia vaihtelen Rockilta Nrj:lle, Suomipoppia harvemmin jaksan kuunnella ellei oo joku erityisen hyvä klassikkobiisi soimassa tms.

Oon melko laiska itse ettimään mitään tiettyjä bändejä tai artisteja joista tykkäisin, joten liian usein tulee Spotifyta kuunnellessa kuunneltua vaan niitä top-100 listoja. Eli ilmeisesti juuri tätä musiikkia jota te (aiemmat postaajat) ette siedä. :DMutta rakastan myös klassista, kansanmusiikkia, elektronista, instrumentalia, alternativea... Ja Disney-biisit on niin parhaita. Olen miettinyt omaa musiikkimakuani ja tullut siihen tulokseen että yleensä tykkään biisistä jos siinä on jotain omaperäistä ja "peruskaavasta" poikkeavaa, jotain mikä kiinnittää ja ylläpitää huomion.

Itse laulelen pitkälti poppia tai virsiä (liikaa aikaa vietetty seurakunnan kuoroissa), mutta välillä repäsen ja tuhoan singstar Queenin high scoret (tod) :DD

Jos joitakin suosikkeja pitää poimia (vaikka se onkin ylivaikeeta), niin mainittakoon nyt ehkä Owl City, Blink-182, Maria Mena, Detektivbyrån, MIKA, Sydän Sydän ... Ja niin monta muuta.

p.s. jonkun pitäs tehdä musiikkisuosittelu lanka. c:
nutellaonvivi
nutellaonvivi
Kelpo metsästäjä

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 07.10.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Kotka

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Vs: Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ke Marras 06 2013, 06:12

Tottakai munkin on myönnettävä, että pari ihan OK kappaletta löytyy myös sellaisesta musiikkityylistä mitä minä en kuuntele.
Oi, täällä on näköjään muuten muitakin Singstarin laulajia c: Itsehän en ole millään lailla hyvä laulamaan, mutta laulan Singstaria, kun haluan laulamalla purkaa surut ja energian.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Vs: Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja Tippakidutus Ke Marras 06 2013, 08:24

Itselläni ei ole sellaista yhtä genreä mitä kuuntelen, koska musiikkimaku hyppii niin rajusti puolelta toiselle. Jossain vaiheessa saatan kuunnella Yötä, jossain vaiheessa taas jotain raskaampaa.
Meikällä on harvoin yksittäisiä bändejä joiden musiikkia kuuntelen koko ajan, vaan soittolistalle on kerääntynyt ne kappaleet joista pidän. Mutta kyllä näitä lempibändejäkin löytyy esim. AC/DC tai Guns n' Roses, joita tulee sitten kuunneltua enemmän. Mutta Disney biisit ovat aina olleet meikän kuunnelluimpia, kukapa ei niistä pitäisi.
(ah, singstar, kaunis keksintö. Itse pidän laulamisesta todella paljon ja singstar on hyvä tekosyy päästä laulamaan)
Tippakidutus
Tippakidutus
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 18.09.2013
Ikä : 26

http://tippakidutus.deviantart.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaista musiikkia kuuntelet? Empty Vs: Millaista musiikkia kuuntelet?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa