Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hei, toverit! -nutellaonvivi-

2 posters

Siirry alas

Hei, toverit! -nutellaonvivi- Empty Hei, toverit! -nutellaonvivi-

Viesti kirjoittaja nutellaonvivi Ma Loka 07 2013, 22:34

Oon niin onnellinen että meille on oma foorumi! Kerronpa siis tässä nyt itsestäni vähän, jos jotakuta kiinnostaa.

Nimimerkkejä: Nutu (ja sen variaatioita), Vivi (ja sen variaatioita), RetardedAlien
IRL: Vivian

Voitte kutsua millä vain, parhaiten tottelen Nutua ja Viviä.

Syntymävuosi: 1993, eli vanhushan minä olen jo *kyynel*
Juonipaljastus:
Sijainti: Etelä-Suomi, Kotka

Sarjat: Supernatural, Glee, BBC Sherlock, Dexter, and the list goes on...
Kirjat: En kauheesti jaksa keskittyä kirjojen lukemiseen, mutta hyviä mihin oon törmänny on Surkeiden sattumusten sarja(t), Näkijän tytär, Paahde... Ja tietty oon lukenu Potterit mut ei puhuta niistä. Very Happy
Pelit: Pokemonit, Fable, Saints Row 3&4 näin päällimäisenä mielessä, pelaan paljon, liikaa.
Harrastukset: Uin, jumppaan, dataan, ficcaan, pelaan, höpötän, kirjotan, luen, piirrän
Ammatti: Opiskelen lähihoitajaksi, ja siitä sitten vielä joksikin, en tiedä vielä.

Tykkään: Ihmisistä, eläimistä, peleistä, sarjoista, vaatteista, herkuista
En tykkää: Tylsyydestä, ilkeistä ihmisistä

Lempihahmo Supernaturalista: No en osaa päättää kun rakastun aina kaikkiin. Ainakin Crowley! Ja Bela!
Inhokkihahmo Supernaturalista: Saattaa spoilata vähän jos on vasta ekoissa kausissa
Juonipaljastus:

Löydät minut täältä: Tähän laittaisin linkkejä jos se ei olisi estetty uusilta jäseniltä viikon ajan. :DMutta siis mulla on tumblr, deviantart, fanfictiondotcomissa juttuja. Kysykää jos kiinnostaa Smile

Kiva jos jaksoit lukea. :] Minua saa tulla aina tökkimään vaikka tuonne yksityisviestiboxiin jos on jotakin asiata. See you around!

p.s. Toivon että osasin käyttää hidejä oikein. Anteeksi jos tulee kompastuksia muutenkin tämän foorumin käytössä, yritän parhaani! Very Happy

//edit: en osannut, nyt ne on spoilereina. Hihi. Kiitos ja anteeksi.
nutellaonvivi
nutellaonvivi
Kelpo metsästäjä

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 07.10.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Kotka

Takaisin alkuun Siirry alas

Hei, toverit! -nutellaonvivi- Empty Vs: Hei, toverit! -nutellaonvivi-

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ti Loka 08 2013, 05:07

^ Kaikille kompastuksia tulee, enkä nyt niistä "sakottamaan" ala Smile Mukava vain, kun uusia jäseniä tulee tänne rohkeasti! c: Hmm, vain on muuten tuollainen käytäntö tällä foorumilla, ettei linkkejä voi laittaa, kun vasta viikon päästä... Yritän selvittää saako tuollaisen pois jostain!
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa