Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pelottavimmat jaksot

5 posters

Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ti Heinä 30 2013, 06:58

On olemassa monenlaisia ihmisiä. Jotkut eivät pelkää Supernaturalin jaksoja ollenkaan, joillekin pelon väristyksiä aiheuttavat lähes jokainen jakso. Joillekin vain pari jaksoa tekee pelon tunteita. Millainen sinä olet? Itse olen tuota viimeistä tyyppiä.

Supernaturalissa on paljon "jännittäviä" jaksoja, mutta oikeastaan on vain yksi jakso, joka saa minut pelkäämään todella. Annan tämän kunnian 4. tuotantokauden "Family Remains"-jaksolle. Olen kuullut tästä muiltakin kommentteja sen suhteen, että tämä olisi hyvin "creepy" jakso. Komppaan niitä ihmisiä täysin. En edes tiedä osaanko selittää mikä minulle aiheuttaa tässä jaksossa sen pelon. Jotenkin vain, hui. Tämä jakso saa minut kananlihalle. Ehkä se tunne, että entä, jos oman talon seinien sisällä liikkuukin joku ihminen, aiheuttaa sen suurimman pelon. En, en kyllä osaa yhtään sanoa.

Tämä jakso meinasi olla minun ensimmäinen Supernatural jakso jonka katsoin, mutta ei onneksi ollut, kun oli niin pelottavan näköisiä naamoja jo alussa, niin vaihdoin kanavaa :'D
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja Potatoecat Ti Elo 06 2013, 08:28

Family remains aiheutti minullekkin ahdistusta. Katottiin se myöhään illalla ja sitten kun olisi pitänyt ruveta nukkumaan niin eipä uni ihan heti tahtonut tulla. Pidin sen jälkeen hiukan taukoa Supernaturalissa koska nukuin niin huonosti ._. Siinä on pelottavinta se että ne "olennot" ovat ihmisiä eivätkä aaveita jne.
Potatoecat
Potatoecat
Crowley

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.07.2013
Paikkakunta : Tampere

http://fangirls-inc.tumblr.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ti Elo 06 2013, 09:01

Muistan kuinka kerran katsoin sen läppärillä sängylläni ja menin ihan nurkkaan kiinni, että varmasti näen huoneeni kokonaan, ettei siellä vain liikuskele joku sekopää ihminen. Olen kyllä tyytyväinen, että tällainen jakso on saatu Supernaturaliin!
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja willwallower To Elo 15 2013, 08:20

Minusta tosi harva jakso on varsinaisesti pelottava, enemmän on niitä joissa on jotain todella ällöttäviä kohtauksia. Mutta se ''Family Remains'' on kyllä yksi niistä jotka ainakin ekalla katselukerralla puistatti, juurikin ne kohtaukset kun Dean meni siellä seinän sisässä ja sai koko ajan jännittää josko joku hyökkää seuraavan nurkan takaa sen kimppuun. Toinen kohtaus joka on puistattava on kakkoskauden ''Everybody Loves a Clown''-jaksossa kun se klovni seuraa jotain lasta kotiin ja kun se lapsi sitten katsoo ikkunasta ulos niin siellä se klovni seisoo vilkuttamassa keskellä yötä, hyi yäk! Ja sitten se muksu menee vielä päästämään sen klovnin sisälle, itse olisin varmaan saanut jonkun paniikkikohtauksen jos näkisin sellaisen ikkunasta.

Ällöttäviä kohtauksia on esim. "Bad Day at Black Rock" -jakson kohtaus jossa se yksi mies kompastuu ja grillihaarukka vai mikä onkaan menee sen pään läpi. "After School Special"-jaksossa on se ällö kohta jossa riivattu lapsi työntää toisen käden tehosekoittimeen ja "A Very Supernatural Christmas" -jaksossa Samin kynsi vedetään pihdeillä irti. Nuo on näin äkkiseltään muistellen ne kohdat jotka ällöttää minua eniten. Niin juu ja sitten on vielä se toukkahamppari, olisiko ollut "Malleus Maleficarum"-jaksossa.
willwallower
willwallower
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 08.07.2013
Ikä : 33

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja DeanYuki To Elo 15 2013, 22:18

willwallower kirjoitti:Toinen kohtaus joka on puistattava on kakkoskauden ''Everybody Loves a Clown''-jaksossa kun se klovni seuraa jotain lasta kotiin ja kun se lapsi sitten katsoo ikkunasta ulos niin siellä se klovni seisoo vilkuttamassa keskellä yötä, hyi yäk! Ja sitten se muksu menee vielä päästämään sen klovnin sisälle, itse olisin varmaan saanut jonkun paniikkikohtauksen jos näkisin sellaisen ikkunasta.
Hyyh, tämä on kyllä todella karmiva jakso, ja varsinkin tuo kohtaus on hirvittävä. Mietin aina, kun menen esim. kissan laskemaan yöllä ulos, että entä jos siellä onkin klovni ulkona vilkuttelemassa mulle ja änkeytymässä sisään?

Klovni jaksosta tulikin mieleen toinen klovni jakso, joka onkin 7. kaudella. "Plucky Pennywhistle's Magical Menagerie"-jaksossa oli minun mielestä todella kauheita klovneja! Ne oli todella pelottavan näköisiä ja ne käyttäytyivät todella pelottavasti.

willwallower kirjoitti:Ällöttäviä kohtauksia on esim. "Bad Day at Black Rock" -jakson kohtaus jossa se yksi mies kompastuu ja grillihaarukka vai mikä onkaan menee sen pään läpi. "After School Special"-jaksossa on se ällö kohta jossa riivattu lapsi työntää toisen käden tehosekoittimeen ja "A Very Supernatural Christmas" -jaksossa Samin kynsi vedetään pihdeillä irti.
Nämä kohtaukset saavat minut yleensä vetämään jonkun peiton, viltin tai vastaavaan silmieni eteen. Todella ällöttäviä ja huihyi, muutenkin olen todella herkkä kaikelle verelle ja vastaavalle.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja Gottalovespn Ma Loka 07 2013, 09:34

Mä kuulun siihen osaan jota mikään jakso ei ole pelottanut. Family remains on kyllä creepy jakso mutta en mä ole pelännyt sitä katsoessani. Monet tuntemani supernaturalfanit ovat pelänneen esim. Bloody marya.
Gottalovespn
Gottalovespn
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 06.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ma Loka 07 2013, 10:08

^ Bloody Mary on kyllä tietyllä tavalla pelottava, mutta ei se varsinaisesti ole saanut minua "kananlihalle". Olisihan se aika pelottavaa, jos itse tekisi tuon Bloody Mary jutun ja yhtäkkiä alkaisi ihmisiä kuolla, silmät revittyinä päästä, hyi.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja nutellaonvivi Ti Loka 08 2013, 06:50

Family remains kieltämättä oli erittäin häiritsevä. Mutta päällimmäisenä mulle nousee mieleen The Kids are alright -jakso. Se on siis se, missä on changelingeja, eli otuksia jotka posessaa lapsen ja imee niiden vanhemmista sitä elinvoimaa. Taisi olla myös Lisan ja Benin esittely jakso (?). Mutta tosiaan, changelingit on todella ahdistavan näköisiä.

Muutoin en kauheasti pelkää mitään jaksoja, jännitän kyllä.
nutellaonvivi
nutellaonvivi
Kelpo metsästäjä

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 07.10.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Kotka

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottavimmat jaksot Empty Vs: Pelottavimmat jaksot

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa