Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga-sarjat

Siirry alas

Ginga-sarjat Empty Ginga-sarjat

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ke Heinä 10 2013, 00:49

Tiedänkin, että muutama Gingasta tykkäävä taitaa olla täällä, tai ainakin jotkut ovat Gingasta tietoisia.
Ginga-sarjat koostuvat pääasiassa kolmesta eri sarjasta, joista tunnetuin on Hopeanuoli, eli Ginga Nagareboshi Gin (GNG). Hopeanuolen jälkeen tuli tarina, joka kertoi Hopeanuolen pojasta Weedistä. Ginga Densetsu Weed (GDW), on mangalta paljon suurempi sarja, kuin Hopeanuoli. Hopeanuolta tuli 18 mangaa, Weediä 60 mangaa. Kun Weed oli saatu päätökseen, päätti Yoshihiro Takahashi - sarjojen luoja - jatkaa vielä tarinaa Weedin pojalla Orionilla. Ginga Densetsu Weed: Orion (GDWO, tai GDW:O) on sarja, jota Takahashi tällä hetkellä tekee ja sitä on ilmestynyt jo 24 osaa.

Ennen kuin kohtasin Supernaturalin, minulla ei ollut oikeastaan muuta elämää kuin tämä sarja. Kuulostaa jotenkin hauskalta. Nykyään sanon, ettei minulla juuri ole muuta elämää kuin Supernatural. Kuitenkin en minä nyt ihan kokonaan tätä sarjaakaan ole unohtanut. Suomimangat tulee kerättyä, ja silloin tällöin myös joitain oheistuotteita tulee lisää kerättyä. Olen kyllä ihan tyytyväinen jo kokoelmaani, mutta jos joskus sattuu olemaan rahaa, niin voi sitä aina Urumista jotain tilatakin.

Tämä sarja on vaikuttanut elämääni niin negatiivisella, kuin myös positiivisella tavalla. Negatiivisuus on rahanpuute. Positiivisella tavalla olen saanut tämän sarjan kautta kavereita ja ystäviä, joita en koskaan voisi korvata millään tai kellään. Olen myös saanut muutenkin tutustua mahtaviin ihmisiin tämän sarja kautta! Kiitoksia siitä.

Tämän sarjan kimpussa olen tainnut olla sellaiset viisi vuotta. Vaikkakin fanitus on hiljaa laskenut, kyllä sitä silti jaksaa seurata. Enkä minä nyt ihan turhaan ole liittynyt Suomen Hopeanuoli-fanit ry - nimiseen yhdistykseen.
Suosikkihahmoni on Yukimura ja vastaavasti inhokkihahmonani toimii Shogun. Tykkään enemmän GDW:stä, kuin GNG:stä, mutta molemmat ovat silti hyviä sarjoja!
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa