Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kokkaaminen

2 posters

Siirry alas

Kokkaaminen Empty Kokkaaminen

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ma Heinä 08 2013, 00:31

Oletko kova kokkaamaan, vai tyydytkö vain laittamaan mikroruoan mikroon? Mitenkäs leipominen sujuu sinulta? Käytkö leipomosta hakemassa valmiiksi tehydn kakun, vai vässäätkö sen itse?

Minä olen ehkä enemmän näitä leipojia, kuin ruoanlaittajia. Tykkään leipoa, mutta en tee sitä kuitenkaan usein. Muffinssit taitavat olla minulle se kaikkein helpoin juttu ja leivoinkin niitä ihan mielelläni. Minulla ne vain tuppaavat aina kohoamaan hirvittävän isoiksi. Kyllähän sitä tuli joskus kotona kääretorttukin leivottua. Muuten en hirveästi juurikaan leivo kotona. Kotitaloudentunneilla tuli sitten leivottua sitäkin enemmän. Kotsan tunneilla minua eniten ärsytti se, kun minä olin melkein aina se kuka joutu ne teeleivät tekemään. Jouduin tekemään niitä 3-4 kertaa kotsan tunneilla ja niitä tehtiin 3-4 kertaa lukuvuoden aikana.

Kokkailu omalla kohdallani, hmmm... En juuri pahemmin kokkaa Very Happy 
Kyllä minä nuudelit helposti itselleni teen, samaten puuron (niin sellaisen, minuuttipuuron), mutta muuten en taida juurikaan kokkaila (paitsi viime vuoden kotsan tunneilla). Kyllä minä kaikki perusasiat ruoanlaitosta osaan, mutta ei vain jaksa tehdä.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokkaaminen Empty Vs: Kokkaaminen

Viesti kirjoittaja Kamome Ti Heinä 09 2013, 07:05

Olen keittiössä aikamoinen tumpelo. Etenkin jos pitää seurata jotain reseptiä, onnistun mitä suurimmalla todennäköisyydellä sössimään jotain. En kotona asuessa osallistunut juuri milloinkaan ruuanlaittoon niin nyt omillaan asuessa se on kyllä kostautunut. 8D Mutta olen kuitenkin oppinut pitämään ruuanlaitosta! En osaa tehdä kovinkaan monenlaisia ruokia, mutta tykkään soveltaa omiani ja katsoa millaista mössöä jääkaapin perukoille jääneistä aineksista syntyy. Täytyy kyllä myöntää että tästä huolimatta tyydyn usein laiskuuttani (puoli)valmisruokiin. ^^"

Leipomisessa veikkaan olevani suunnilleen yhtä tohelo, mutta en uskalla käyttää tuota venkulaa antiikkiuuniani niin ei ole tullut kokeiltua. Joten kaupan sämpylöillä ja korvapuusteilla mennään!
Kamome
Kamome
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 05.07.2013
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

http://ginga.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokkaaminen Empty Vs: Kokkaaminen

Viesti kirjoittaja DeanYuki To Heinä 11 2013, 01:37

Täytyy sanoa, että yhden asian minä osaan ruoanlaitossa todella hyvin: Nuudeleitten maustamisen. Maustankin aina itse omat nuudelini (vaikka aina kyllä käytän myös niitä mausteita, jotka tulee sen nuudelipaketin mukana). Että, jos ei muuten niin nuudeleilla täytyy sitten loppu elämä elää :'D
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokkaaminen Empty Vs: Kokkaaminen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa