Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka tutustuitte sarjaan?

+3
Potatoecat
moose
DeanYuki
7 posters

Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja DeanYuki La Heinä 06 2013, 13:23

Olisi kiva kuulla kuinka tutustuitte tähän kyseiseen sarjaan, eli Supernaturaliin.
Olin monta kertaa kuullut tästä sarjasta siskoltani ja serkultani, mutta taisin olla vielä liian nuori kiinnostumaan sarjasta. Luulin kuulemieni mukaan, että nämä veljekset oli joitain lapsia tai teinejä jotka ratkaisevat yliluonnolliseja mysteereitä. Ei tainnut ihan olla teinipojista kyse.

Vuonna 2011 elokuussa siskoni oli ostanut ensimmäisen kauden ja viihtyi huoneessaan sitä katsellessa. Hän oli jo katsonut usean jakson, kunnes hän suostutteli minuakin katsomaan sitä sarjaa. Hän näyttikin minulle ensimmäisen jakson. Siitä se sitten alkoi. Lopulta olin niin hullaantunut sarjaan, että menin siskostani ohi usealla kaudella. Siitä asti olenkin sitten pyörinyt tämän sarjan kanssa.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja moose Su Heinä 07 2013, 06:07

Mä alotin tän sarjan ku näin siitä hirveesti gifejä ja muita kuvia mun tumblr dashboardilla. Aluksi olin tosi ärsyyntyny siit sarjasta koska sitä oli niin hirveesti siellä & mä vähän aliarvioin tätä sarjaa ton yliluonnollisuus teeman takii koska suurin osa elokuvista jota oon nähny siihen liittyen on ollu kuraa, mut kuitenki jossain vaiheessa tajusin et hei tää vaikuttaaki aika hyvältä sarjatla :--D Anyways en olis kai alottanu sitä koskaan (koska oon superlaiska alottaa mitää yyhyh) ellei sit sisko olis ostanu ekaa&tokaa tuotantokautta ja mä sit kattonu niitä sen kanssa.

Siinä oli sit pakko kattoo loputki kerralla koska koukutuin aika pahasti.
moose
moose
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.07.2013
Ikä : 26

http://surkeaa.tumblr.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja Potatoecat Su Heinä 07 2013, 06:36

Heha kaveri selitti aina Jensenistä ja olin silleen vähän "meh" fiiliksellä. Sitte toi yks osti jostai netistä ittelleen kolme ekaa kautta ja laitto minut katsomaan. Me istuttiin viikko kesälomasta sisällä kattomassa Spn:nää & fangirlaamassa. Ei si ollukkaa enää nii meh fiilikset.
Potatoecat
Potatoecat
Crowley

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.07.2013
Paikkakunta : Tampere

http://fangirls-inc.tumblr.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja Casmer Pe Heinä 12 2013, 15:49

Koulussa kämppikseni koitti saada katsomaan sarjaa mutta oli sillon paljon muita sarjoja katsottavana. Sitten satuin katsomaan jakson tai pari tv:stä ja ihastuin heti Casieliin. Tulipa sitten katottua kaikki kaudet heti peräkkäin. Kyllä siinä unohtu Lost ja muut joita silloin katoin.

Nyt olen saanut koukutettua pari muuta ystävääni sarjaan. Very Happy
Casmer
Casmer
Crowley

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 10.07.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Salo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja Gottalovespn Su Loka 06 2013, 06:32

Olin joskus aikaisemmin katsonut muutamia jaksoja telkkarista, mutta en silloin välittänyt niin paljon sarjasta. Viime keväänä kaverini alkoi katsomaan supernaturalia ja katsoin sitten hänen kanssaan muutamia ykkös- ja kakkoskauden jaksoja. Tumblrin ansiosta mä sitten lopulta hurahdin oikein kunnolla supernaturaliin, ja sen ihanaan fandomiin.
Gottalovespn
Gottalovespn
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 06.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja nutellaonvivi Ti Loka 08 2013, 05:53

Tää on ehkä vähän noloa, mutta pakko myöntää; aloin kattomaan Supernaturalia vaan koska siitä on kirjotettu niin paljon ficcejä... Mutta onneksi alotin kattomaan! Nyt oon niin koukussa, suunilleen kaikki mitä ajattelen liittyy jotenkin SPN:n tai sen hahmoihin. Voin vaan kuvitella miten rasittava oon muiden mielestä, kun en IRL tunne ketään kuka pitäis täst sarjasta myös. Very Happy
nutellaonvivi
nutellaonvivi
Kelpo metsästäjä

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 07.10.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Kotka

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja Tippakidutus Ma Loka 14 2013, 05:32

Tumblrissa ihan ensimmäiseksi tutustuin sarjaan, kun näin kaikenlaisia gifejä ja sisäpiirivitsejä. Silloin se oli meikälle 'sarja, jota kaikki katsovat.' Jostain syystä päädyin yhdessä vaiheessa katsomaan Gag reelejä ja SPN paneeleita ja huomasin, miten pimeitä nämä jätkät oikeasti oli.

Sitten kävi niin, että aloitin ekan kauden katsomisen vitsillä. Pilkka osui omaan nilkkaan, kun parin jakson jälkeen en pystynyt enää lopettamaan.
Se pääsyy siihen etten pystynyt alussa lopettamaan oli kai se, että säälin veljeksiä ja tuntui niin pahalta niiden puolesta etten vain viitsinyt jättää sitä siihen.
Lopulta vietinkin sitten ajat pimeässä huoneessani syöden ruokaa ja katsoen Supernaturaalia.
samassa jamassa ollaan vieläkin.
Tippakidutus
Tippakidutus
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 18.09.2013
Ikä : 26

http://tippakidutus.deviantart.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka tutustuitte sarjaan? Empty Vs: Kuinka tutustuitte sarjaan?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa