Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuulumisia

3 posters

Siirry alas

Kuulumisia Empty Kuulumisia

Viesti kirjoittaja DeanYuki Pe Heinä 05 2013, 09:49

Kuinkas teillä hurisee tällä hetkellä? Onko tapahtunut jotain yllättävää, vai elätkö aivan normaalin päivän merkeissä?

Itselläni on tänään ollut ihan normaali päivä. Olen datannut (suurimmalta osalta olen tehnyt tätä foorumia valmiiksi), katsonut Serranon Perhettä, käynyt postin, syönyt jne. Tuli tuossa myös pelattua Simssiä. Aina kun pitää tuohon peliin välillä taukoja, niin kyllä sitä sitten aina jaksaa silloin tällöin pelata. Tosin, en ole oikein koskaan jaksanut tuohon Sims kolmoseen perehtyä. Pelaan aina Sims kakkosta. Vaikka toisaalta, olisihan tuohon kolmoseen lisäosa nimeltä Supernatural, hmm :'D

Söinkin tänään jotain kaupan makaroonilaatikkoa ja se maistui ihan puurolle... Tuli sitä eilenkin syötyä, kun minulle on tänne vain mikroruokia varattu, kun vanhemmat lähti jonnekin Lappiin. Noh, viikon täällä olen pärjäillyt, ja sisko ja sen poikakaveri on ollu täällä mun seurana jonkun aikaa. Sain myös serkusta seuraa muutamaksi päiväksi. Huomennahan noiden Lapissa kävijöiden pitäisi tulla takaisin.

Tänään on varmaan vielä tiedossa datausta (yllätys, yllätys), syömistä ja Serranon perheen katselua. Jospa sitä vielä Supernaturaliakin katsoisi illemalla.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuulumisia Empty Vs: Kuulumisia

Viesti kirjoittaja moose Su Heinä 07 2013, 06:55

Mulla taas tää päivä on menny lähinnä siin et selaan internettii, piirrän surkeeta fanartia ja lipsynccaan vähän turhan dramaattisesti biisejä jota sattuu tulee spotifystä, katon sarjoja jotka oon katsonu jo monta kertaa aiemmin (=eli suomeks sanottuna supernaturalia ja sherlockia). Oon tähän mennessä tyhjentäny ton keksipaketin ja mun pitäs kai jossai vaiheessa tehdä ruokaa mut teen sen kai taas joskus ennen keskiyötä koska mun päivärytmi on tosi normaali nyt ku oon ollu yksin kotona. (-: Ja tää on ollu aika lailla kaikki mitä oon tehny sen jälkee ku työt loppu kesäkuun lopussa. Niin siis kuka sano et mun pitäs tehdä jotain kehittävää kesälomalla haha?

Ja jotta todistaisin et mä oikeesti omistan sosiaalista elämää mainitsen et juttelin yhden kaverin kaa ja suunniteltii päiväreissuu Ouluun mut saa nähdä toteutaanko se sit vai ei, koska se menee kohta roadtripille USAan ja palaa sit ikuisuuden jälkeen..... ja tbh tän kaverin lähteminen ei tee hyvää mun sosiaaliselle elämälle huoh.
moose
moose
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.07.2013
Ikä : 26

http://surkeaa.tumblr.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuulumisia Empty Vs: Kuulumisia

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ma Syys 16 2013, 06:10

Huhhuh, mulla on ollut kyllä todella kiireistä ja siksi on täälläkin aktiivisena oleminen hiukan jäänyt... Pahoitteluni tästä, yritän herätellä tätä vähän eloon.

No mutta, mulla siis todellakin on ollut kiireistä ja väsymyskin on kyllä voiton vienyt. Jospa sitä tästä jossain vaiheessa virkistyisi ja saisi asiat tietylle linjalle, ettei olisi niin kiireistä. Mutta muuten mulle taitaa ihan hyvää kuulua. Tuossa perjantaina kävin ostamassa sen uuden Kingdom Heartsin. Aivan mahtava peli, ja ihmeellisen halvalla lähti, vaikka siinä onkin kolme peliä.

Koulu tuppaa vain yleensä masentamaan todella paljon. Viikonloput ovatkin aivan parhaita, mutta niihinkin menee aina se viisi päivää, ennen kuin ne tulevat... Jospa sitä tästä piristyisi senkin suhteen!
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuulumisia Empty Vs: Kuulumisia

Viesti kirjoittaja Casmer Su Syys 22 2013, 09:29

Hienoa, kun tähänkin foorumiin saataisiin vähän eloa taas! :DSaakohan tätä mainostaa muille ja vaikka jossakin facebookin ryhmässä? Saataisiin enempi porukkaa kasaan ja jotakin keskustelua aikaan.

Mut joo mulla on menny aika hyvin. :)Koululla on kivaa ja asuntolassa kaikki hienosti! Usein sitä olisi mieluummin koululla viikonloputkin asumassa kavereiden kanssa kuin tulisi kotiin vanhempien luo. :DMutta ilmaista ja ruokarahaa saa vanhemmilta niin ehkä en valita.

Vastapainoksi sille, että muut tylsistyvät koulussa niin voisin olla ärsyttävä ja hehkuttaa miten paljon odotan mun tulevaa jaksoa koulussa! :DMulla on siis nyt kaikki tylsät tuotantoeläinjaksot ohi ja nyt on enää kaikki kivat pieneläimet, eksoottiset ja hevoset edessä. Jee! Smile

Mutta jaksamista kaikille niille jotka tylsistytte koulussa. Keep calm and carry on my wayward son!
Casmer
Casmer
Crowley

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 10.07.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Salo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuulumisia Empty Vs: Kuulumisia

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ti Syys 24 2013, 05:10

Casmer kirjoitti:Hienoa, kun tähänkin foorumiin saataisiin vähän eloa taas! :DSaakohan tätä mainostaa muille ja vaikka jossakin facebookin ryhmässä? Saataisiin enempi porukkaa kasaan ja jotakin keskustelua aikaan.
Ehdottomasti minun puolesta tätä saa mainostaa, kunhan vain lupa löytyy sitten sieltä, missä sitä aikoo mainostaa. Mutta minä itse ainakin toivon, että mainostusta kehiin, jos joku vain tietää sopivan paikan!
Ja juu, minun täytyykin tästä ryhdistäytyä pikku hiljaa (nyt vain tuppaa taas kokeita tulemaan, mutta minä yritän). Voisin ainakin pari uutta aihetta näin aluksi luoda ja sen jälkeen voisin yrittää myös itsekin mainostaa tätä.

Casmer kirjoitti:Mutta jaksamista kaikille niille jotka tylsistytte koulussa. Keep calm and carry on my wayward son!
Heheh, tätä minä juuri kaipaankin tähän elämään juuri nyt! Very Happy
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuulumisia Empty Vs: Kuulumisia

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa