Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuka hahmoista olisit?

Siirry alas

Kuka hahmoista olisit? Empty Kuka hahmoista olisit?

Viesti kirjoittaja DeanYuki Ma Tammi 06 2014, 10:09

Eli vähän tämmöinen leikkimielinen(kin) aihe, jossa siis voisi kertoa, mikä hahmo olisit Supernaturalista. Tässä on siis kyse omasta mielipiteestä. Toki joitain kommentteja saa heittää, mutta pyritään pitämään kommentitkin positiivisina!

Voisin aloittaa Joanna Harvellesta. Ensinnäkin sukupuoli meillä on sama (vaikka eihän se nyt tärkeintä olekaan), mutta meillä on myös hyvin samankaltainen nimi. Minun nimestäni puuttuu vain tuo a-kirjain tuolta keskeltä. Meillä on myös aika samanlaiset suhteet vanhempiin: Äidin kanssa ihan hyvät välit, isän kanssa ei välejä ollenkaan (vaikkakin meillä on täysin eri syyt, tuohon jälkimmäiseen).

Seuraavaksi minun on pakko mainita tähän Dean Winchester. Meillä on samankaltainen musiikkimaku ja ainakin 1. kaudella Dean käytti nahkatakkia, ja mä itse rakastan nahkatakkeja! Köhkähköh, Dean on lyhyempi Samia, ja minä olen lyhyempi siskoani (kaikki mahdollisuudet pitää huomioida). Tykätään kummatkin myös syödä ja juhlia :'DD

Voisin sanoa, että minussa on myös vähän jotain samaa, mitäCharlie Bradburylla on. Ollaan vähän omanlaisia larppaus (...vaikkakin minun tapauksessa cosplay ;_; Haluaisin kyllä kokeilla larppausta) on ihanaa ja tykätään mm. Harry Potterista ja LOTR:sta. Ollaan myös vähän omalaatuisia kumpikin!
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa