Supernatural Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SingStar

Siirry alas

SingStar Empty SingStar

Viesti kirjoittaja DeanYuki To Marras 07 2013, 08:33

Tämän pelin nimi pomppasi silmilleni muutaman kerran musiikki-puolella, joten päätin luoda tälle pelille ihan oman aiheen. Elikkä kuinkas moni tykkää lauleskella tämän pelin mukaan?

Itse ainakin laulan SingStaria mielelläni ja olen laulanut sitä 7 vuotiaasta asti (härregyyd, olen lauleskellut jo upeat seitsemän vuotta tuota peliä). Ekan kerran tartuin tämän pelin mikkiin, vuoden 2006 joulun jälkeen, kun saatiin siskon kanssa PS2 ja siihen SingStar Legendat-peli. Sen jälkeen ostettiin PS2:lle muutama muukin SingStar peli (mm. 90's, SuomiRock ja Suomihitit). Nyt ollaan kumminkin pari vuotta jo sivuutettu nuo langalliset PS2:n mikit ja siirrytty PS3:n langattomille mikeille. Eli nykyään lauleskelu onnistuu siis tuon PlayStation kolmosen kautta. Siinä kun voi laulaa myös noita kakkosen SingStar levyjä. Ollaan me toki ostettu tuolle kolmoselle pari omaakin SingStar peliä: SuomiSuosikit ja SuomiHitit. Tuo PS3 on myös siitä kätevä, että siihen voi ostaa myös lisäksi muutamia kappaleita.

Meille ostettiin myös nuo Move-ohjaimet ja pystytään nyt joidenkin ostettujen kappaleiden mukaan tanssimaan (esim. Eye Of The Tigerin ja CottonEye Joe). Kiva idea tuollainen tanssi juttu tuohon.
DeanYuki
DeanYuki
Winchester

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 03.07.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

https://supernaturalhunters.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa